T1000 frankeermachine Service


Heeft u vragen over de werking van de T1000 frankeermachine? Op deze pagina vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen en antwoorden.

Komt u er niet uit? Francotyp-Postalia heeft een uitgebreid netwerk van helpdeskmedewerkers en technici om u te helpen en ondersteunen bij het gebruik van uw T1000 frankeermachine.

Onze medewerkers helpen u graag per telefoon, online of op uw locatie.

T1000 Frankeermachine Service

Meest gestelde vragen

Storingen en Schermmeldingen
Vragen over tarieven of tariefswijzigingen
Overige machine gerelateerde vragen

Wijzigingen doorgeven

Een verhuis? Nieuwe bedrijfsnaam, bankrekeningnummer of KBO-nummer? Geef uw wijziging(en) door via onze speciale pagina Wijziging(en) doorgeven.

Administratieve vragen

Heeft u vragen over uw facturen of andere administratieve zaken? Bezoek dan onze pagina Administratieve vragen.

Handleidingen T1000

De frankeermachine T1000 is is gelijk aan de frankeermachine Optimail, daarom kunt u voor de T1000 de handleiding gebruiken van de Optimail.

pdf Quick Reference Card Optimail en T1000

pdf Gebruikershandleiding Optimail en T1000
pdf Instructie tarievenprom flexiscale postweegschaal

Contact met Francotyp-Postalia

Onze medewerkers zijn telefonische bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur via 02 720 61 28.

telefoon Bel mij terug
e-mail Stuur een bericht
icoontechnischeprobleem Storing melden
Bpost frankeermachines - digitaal frankeren via bpost - frankeren via bpost

Frankeermachines & bpost

Als u een frankeermachine gebruikt of gaat gebruiken heeft u met bpost te maken. Het kan gaan om uw toelatingsaanvraag, het opladen van uw frankeertegoed of uw facturen van bpost. Wij hebben deze informatie voor u op een rijtje gezet op onze pagina Frankeermachines & bpost.

Francotyp-Postalia is een gecertificeerd leverancier van bpost. Al onze frankeermachines staan op de lijst met erkende frankeermachines van bpost.