Mymail Service


Heeft u vragen over de werking van de Mymail? Op deze pagina vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen en antwoorden.

Komt u er niet uit? Francotyp heeft een uitgebreid netwerk van helpdeskmedewerkers en technici om u te helpen en ondersteunen bij het gebruik van uw Mymail.

Onze medewerkers helpen u graag per telefoon, online of op uw locatie.

Mymail frankeermachine Francotyp-Postalia

Meest gestelde vragen

Storingen en Schermmeldingen
Vragen over tarieven of tariefswijzigingen
Overige machine gerelateerde vragen

Wijzigingen doorgeven

Een verhuis? Nieuwe bedrijfsnaam, bankrekeningnummer of KBO-nummer? Geef uw wijziging(en) door via onze speciale pagina Wijziging(en) doorgeven.

Administratieve vragen

Heeft u vragen over uw facturen of andere administratieve zaken? Bezoek dan onze pagina Administratieve vragen.

Mailcredit voor frankeermachine Mymail

Mailcredit voor Mymail

Met MailCredit koppelt u uw frankeermachine eenvoudig aan uw computer, zodat u via het internet verbinding kunt maken met het TeleDataCenter voor het binnenhalen / opwaarderen van frankeertegoed.

U kunt een installatiekit voor Mailcredit bestellen via onze serviceafdeling, telefoon 02 720 61 28.

 

Meer informatie vindt u op de pagina Mailcredit.

Contact met Francotyp-Postalia

Onze medewerkers zijn telefonische bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur. Telefoon 02 720 61 28.

telefoon Bel mij terug
e-mail Stuur een bericht
icoontechnischeprobleem Storing melden
bpost frankeermachines frankeren met bpost

Frankeermachines & bpost

Als u een frankeermachine gebruikt of gaat gebruiken heeft u met bpost te maken. Het kan gaan om uw toelatingsaanvraag, het opladen van uw frankeertegoed of uw facturen van bpost. Wij hebben deze informatie voor u op een rijtje gezet op onze pagina Frankeermachines & bpost.

Francotyp-Postalia is een gecertificeerd leverancier van bpost. Al onze frankeermachines staan op de lijst met erkende frankeermachines van bpost.